タチコマ・アパシー

雑記。過去もすべて受け入れた。

Good-bye Mail

サヨナラなんて唐突だから
僕はアノトキびっくりしたよ
君と僕はコドモだったから
記憶そして記録にしかならない秘密

でも時々 純粋さを失いそうな僕が居て
矛盾の雨に打たれて ただ歪んだギターの音を求めた
この頃 解った気がした 全部 解らなかったことが

/It finally completed it though it was considerably late.
Your poetry.
Please hear one at the end.

<You are smart.
You are lovely.
Do you hate perfecting?

And, it confronts strength.
The weakness like the cat somewhere is put out.
Should I support it?
A small small bud came out.
I want you not to obstruct it. >

The put mind is a real thing though it is short.
It is the same as the chocolate gotten from you.
Then Good-bye.
Hereafter, I will grow up. /

必要な言葉は遠いから
不必要な行動で表すんだ
もっと近くに もっと真に 手を出すんだ

君と僕はコドモだったから
記憶そして記録にも残らない秘密...